اخبار تکنولوژی
اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

طراحی نهایی گوشی Pixel 3 XL

در اوایل هفته جاری، تصاویری منتسب به نمونه واقعی گوشی پرچمدار Pixel 3 XL گوگل منتشر شده است که طراحی احتمالی جانشین Pixel 2 XL را به نمایش می‌گذارد. با توجه به تصاویری که در اختیار داریم، پرچمدار آتی گوگل احتمالاً فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و در قاب پشتی، طراحی دو رنگ خود را حفظ کرده است؛ ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد Pixel 3 XL فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر باشد زیرا سنسور اثرانگشت آن در قاب پشتی جای گرفته است.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در گوشی‌های پرچمدار امسال اعمال شده، حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جای‌گزینی آن با یک بریدگی نسبتاً کوچک است. شرکت‌هایی نظیر شارپ و اسنشال، بنیان‌گذار چنین روندی در گوشی‌های هوشمند بوده‌اند و اپل نیز در اواخر سال 2017 از آیفون 10 با Notch رونمایی کرد که محل‌ جای‌گیری دوربین پیشرفته سه‌بعدی برای تشخیص چهره و بلندگوی مخاطب است؛ این روند با عرضه پرچمدار P20 Pro هوآوی در اوایل بهار و معرفی LG G7 ThinQ در اواسط بهار ادامه یافت و شرکت‌هایی نظیر OnePlus و Xiaomi نیز گوشی‌های پرچمدار جدید خود را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داده‌اند. به‌نظر می‌رسد تیم طراحی گوگل تصمیم گرفته است از این روند تبعیت کند؛ بدین جهت، بریدگی در بالای نمایشگر اعمال شده است تا Pixel 3 XL را از تمامی پرچمداران پیشین گوگل متمایز نماید. 

با وجود اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، گوگل حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است تا بلندگوی دیگری را در پایین گوشی جای دهد؛ بدین شکل، صدای خروجی دستگاه با قرار گرفتن دست روی بلندگو در لبه‌ی پایین گوشی، تضعیف نخواهد شد. گوشی Pixel 2 XL نیز با بلندگوی دوگانه عرضه شده بود و به‌نظر می‌رسد Pixel 3 XL به این روند ادامه خواهد داد.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شده بود، گوشی Pixel 3 XL فاقد دوربین دوگانه است که می‌توان آن‌را از نقاط ضعف پرچمدار احتمالی گوگل برشمرد چراکه استفاده از دوربین دوگانه یا حتی سه دوربین در میان گوشی‌های هوشمند رایج شده است و سازندگان مختلفی نظیر سامسونگ و هوآوی، به ترتیب پرچمداران Galaxy S9 Plus و Huawei P20 Pro را با دوربین دوگانه  و سه‌گانه عرضه کرده‌اند.

قابلیت شارژ بی‌سیم از دیگر مشخصات احتمالی است که می‌توان برای گوشی Pixel 3 XL متصور بود زیرا این مدل به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده است که شارژ بی‌سیم دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند. در نسل قبل، بخشی از پنل پشتی گوشی از جنس فلز بود و لایه شیشه‌ای نسبتاً کوچکی در بالای پنل فلزی جای گرفته بود.

شایعه شده است که پرچمدار Pixel 3 XL گوگل در ماه اکتبر 2018 به صورت رسمی به همراه مدل کوچک‌تر خود یعنی Pixel 3 معرفی می‌شود؛ البته برخلاف نسخه XL، مدل کوچک‌ فاقد بریدگی در بالای نمایشگر 5.3 اینچی خود است. گفته می‌شود پرچمدار جدید Pixel 3 XL با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع OLED عرضه خواهد شد؛ پنل نمایشگر توسط LG Display تأمین می‌شود. همچنین احتمالاً تا پایان سال، گوگل از ساعت‌مچی هوشمند خود با سیستم‌عامل Wear OS رونمایی خواهد کرد و نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز را به همراه پرچمداران 2018 خود ارائه می‌دهد.

source: gsm.ir

چشمتان را از ایرپاد ها بر ندارید؛ اپلیکیشن Finder for Airpods از اپ استور حذف شد

ایرپادهای اپل بالاخره عرضه شدند و عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشتند. با این حال این گجت هم بی نقص نیست و یکی از بزرگترین مشکلاتش آن است که به راحتی گم می شوند.

برای رفع این مشکل اپلیکیشنی طراحی شده بود که کاربران می توانستند به واسطه آن از محل قرار گرفتن ایرپادهای خود مطلع شوند. اما شرکت اپل در اقدامی عجیب به تازگی این اپلیکیشن کاربردی را از اپ استور حذف کرده است.ایرپاد اپل

اپ مذکور با نام «Finder for AirPods» پا به اپ استور گذاشته بود و از طریق سیگنال های بلوتوثی می توانست کاربر را از محل ایرپادها مطلع کند. این اپلیکیشن که قیمتی چهار دلاری داشت، با وجود آنکه همیشه دقیق عمل نمی کرد و برای اجرای فعالیت هایش نیازمند بلوتوث بود، باز هم راه حل بهتری برای جلوگیری از پرداخت ۶۹ دلار اضافه برای خرید یک ایرپاد به حساب می آمد.خرید ایرپاد

به هر حال اپلیکیشن مورد بحث در حال حاضر از روی اپ استور حذف شده و کاربران آن می توانند پول خود را پس بگیرند.

اپل اخیرا بسیاری از اپلیکیشن های مرتبط با محصولات تازه خود را از روی اپ استور پاک کرده است. با این وجود نمی توان از آن خرده گرفت و احتمالا این شرکت قصد دارد در آینده ای نه چندان دور، راه حل مناسب تری برای پیدا کردن ایرپادهای گم شده ارائه دهد. همچنین ممکن است که اپلیکیشن مذکور به دلیل غیر قابل اطمینان بودن حذف شده باشد.

منبع: Digiato

معرفی دستبند Mi Band 3 شیائومی

پس از مدت ها گمانه زنی، انتشار شایعات و تصاویر بالاخره کمپانی شیائومی از محصول پوشیدنی تازه خود رونمایی کرد. دستبند Mi Band 3 با بهره مندی از نمایشگری بهتر و باتری قوی تر تنها ۲۶ دلار قیمت گذاری شده و با هر بار شارژ تا ۲۰ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد.

نمایشگر تک رنگ OLED دستبند مذکور علاوه بر افزایش سایز، در زمینه رزولوشن (۸۰ × ۱۲۸) نیز شاهد پیشرفت مناسبی بوده است که استفاده از آن را بیش از پیش لذت بخش می کند. دوام شارژ قابل توجه آن نیز از یک باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعتی ناشی می شود.

شیائومی وعده داده تا Mi Band 3 نسبت به محصول نسل قبل این شرکت (Mi Band 2) از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و روی مچ شما بهتر بنشیند. ضمناً مقاومت آن در مقابل نفوذ آب نیز تا عمق ۵۰ متری افزایش یافته که کاملاً اطمینان بخش است.

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی

ویژگی برتر دستبندهای هوشمند سری Mi Band همواره قیمت بسیار پایین آنها بوده. شیائومی همین روند را در خصوص نسل سوم پوشیدنی خود نیز ادامه داده، به طوری که برای تهیه یکی از این گجت ها تنها می بایست ۱۶۹ یوان، معادل ۲۶ دلار پرداخت نمایید. البته اگر بخواهید نسخه ای از Mi Band 3 با بهره مندی از قابلیت اتصال NFC را داشته باشید لازم است تا حدود ۵ دلار به رقم پرداختی خود اضافه نمایید.

محصول مورد بحث در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس قرار دارد، اما احتمالاً به زودی شاهد عرضه آن در سایر نقاط دنیا خواهیم بود. خریداران می توانند این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی سفارش دهند.

منبع: digiato

قیمت پاوربانک شیائومی 10000

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 حدود 228 گرم وزن دارد و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. ضخامت این محصول فوق العاده 1.4 سانتیمتر است که امکان قرار دادن  در جیب دارد. جنس بدنه پاور بانک شیائومی آلومینیومی است و در برابر خط و خش و سایش مقاوم است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

زمان شارژ

در صورت استفاده از شارژر 2 آمپر برای شارژ کامل این پاور بانک حدود 5 ساعت زمان نیاز است. این پاور بانک از طریق درگاه micro USB شارژ می شود و از هر آداپتور استاندارد شارژی که بین 1 تا 2 آمپر خروجی شدت جریان آن باشد، می توان استفاده کرد. از پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2 برای شارژ دستگاه های اندرویدی و آیفون می‌توان استفاده کرد. همچنین امکان شارژ دوربین و mp3 player نیز دارد. با حجم 10000 این پاور بانک می‌توان گوشی آیفون 6 را سه بار صورت کامل و یکبار تا نیمه شارژ کرد.

پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

درگاه خروجی

درگاه شارژ پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 از نوع USB مدل A با فناوری Quick Charge 2.0 است. این پاور بانک دارای یک درگاه خروجی 2.4 آمپر است که می‌تواند دستگاه های مختلف را با سرعت مناسب شارژ کرد.

ویژگی ها

وضعیت باتری پاور بانک را می‌توان از طریق چراغ های LED قرار گرفته روی بدنه بررسی کرد. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 در برابر نوسانات  برق و تغییرات دما مقاوم است و در شرایطی که امکان آسیب به دستگاه وجود داشته باشد بصورت خودکار خاموش می‌شود.

شیائومی یکی از خوش نام ترین برندهای تولید انواع لوازم جانبی مانند پاوربانک است, با اینکه زمانی زیادی از تاسیس شرکت شیائومی نمی‌گذرد اما به دلیل طراخی زیبا و کیفیت بالا محصولات خیلی زود جای خود را در دل مشتری باز کرد. محصولات شیائومی به خصوص پاوربانک های این برند در ایران بسیار پرطرفدار هستند. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از پرطرفدارترین محصولات شیائومی در ایران است. دلیل آن کیفیت بالا, قیمت مناسب و طراحی شیک و جمع و جور آن است. بدنه فلزی صیقلی این پاوربانک هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

امنیت و تشخیص خودکار ولتاژ

سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ, میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه های محتلف را شناسایی می‌کند و به مقدار مورد نیاز به سمت آن ارسال می‌کند. این ویژگی باعث جلوگیری از آسیب دیدگی باتری موبایل و تبلت و افزایش طول عمر آن می‌شود. به منظور استفاده از امکان تشخیص هوشمند ولتاژ کافیست دکمه پاور را 2 بار فشار دهید تا این قابلیت فعال شود.

سیستم محافظت 9 لاسه ویژه پاوریانک شیائومی شارژ ایمن و مطمئن برای همه دستگاه ها با همه ولتاژ ها مانند تبلت ها، گوشی های موبایل را تضمین می‌کند.

بهترین پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

چرا پاوربانک شیائومی 10000 بخریم؟

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از زیباترین و باکیفیت ترین پاوربانک های موچود در بازار است و ابعاد برابر با گوشی آیفون 8 را دارد, بنابراین به راحتی در جیب جا می‌گیرد و حمل و نقل آن آسان است. اگر به دنبال خرید پاوربانک زیبا, باکیفیت, مقرون به صرفه و ابعاد مناسب هستید پاوربانک شیائومی 10000 میلی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ویژگی های پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2:

طراحی بسیار زیبا

وزن و ضخامت کم

بدنه تمام آلومینیومی و دو لایه مقاوم در برابر آب و خط و خش

درگاه USB نوع A مجهز به فناوری شارژ سریع 2

مقاومت در برابر اتصال کوتاه و نوسنات برق با خاموش شدن خودکار دستگاه

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

ولتاژ و جریان ورودی: 5.0V 2.0A, 9V/12V 18W

ولتاژ و جریان خروجی: 5.1V 2.4A 9V/12V 15W MAX

دارای قابلیت شارژ سریع دو طرفه

محافظت در برابر تخلیه شارژ ناگهانی، شارژ بیش از حد دستگاه، ولتاژ و جریان ورودی

مقاومت گرمایی و کنترل درجه حرارت

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

پاوربانک شیائومی 10000

قاب Huawei P Smart

قاب P Smart

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. قاب P Smart از مواد اولیه سیلیکونی بسیار مرغوب تولید شده است, در هر شرایطی از گوشی P Smart شما محافظت می‌کند.

کیفیت و کارایی

به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی تعبیه شده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. به دلیل مهندسی ساخت بالا این قاب گوشی, در قسمت دکمه ها به گونه ساخته شده است که هنگام استفاده از کلیدهای گوشی مانند صدا و پاور نیاز به فشار مضاعف نیست.

محافظت 360 درجه

مهندسی ساخت قاب هواوی P Smart به گونه ای است که تمام اطراف گوشی تا لبه صفحه نمایش را پوشش می‌دهد و به بهترین نحو از اطراف گوشی محافظت می‌کند که به عبارتی به آن محافظت 360 درجه می‌گویند.

خرید قاب محافظ هواوی Huawei P Smart

نازک و سبک وزن

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم که طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.

جنس لطیف و ضد لک

به دلیل استفاده از مواد خاص در تولید قاب P Smart هنگام لمس آن احساس خوشایندی به شما دست می‌دهد. همچنین کیفیت بالا محصول باعث می‌شود قاب محافظ به راحتی لکه های انگشت دست و لکه آب را جذب نکند.

همیشه فراتر از بهترین سطح

برند X-Level در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال فعالیت دارد. این شرکت از سال 2011 در کشور چین به عنوان یک شرکت کوچک شروع به کار کرد و محصولات مدرن و با کیفیت آن خیلی زود توجه همگان را به سمت خود جلب کرد. حالا این برند تبدیل به شرکت بزرگ و واحد در زمینه تولید انواع لوازم جانبی شامل قاب گوشی و… شده است.

ویژگی های قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level در یک نگاه:

استفاده از مواد اولیه مرغوب

سطح مات

ضد اثر انگشت و لکه آب

ضد گرد و غبار

عدم بزرگ و حجیم کردن گوشی

نصب و جداسازی آسان

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

قاب P Smart